052-6070779

עורך דין צוואה בירושלים

עורך דין צוואה בירושלים

עורך דין צוואה ירושלים

צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר שאדם יכול לכתוב במהלך חייו. למרות זאת, ישנם לא מעט אנשים שמוותרים על הזכות לקבוע כיצד יחולקו הנכסים שצברו, ואחרים שעורכים צוואה אבל באופן לא מקצועי – כך שכלל לא בטוח כי היא תמומש. עורך דין צוואה בירושלים, כלומר עו"ד שתחום המומחיות שלו הוא צוואות, מספק מגוון שירותים משפטיים בתחום רגיש זה, כך שהרצון האמיתי של האדם ימומש באופן מלא. במשרד עו"ד איתמר ארנסט הצטבר ניסיון רחב היקף בכל הנוגע לצוואות וירושות, ודגש נוסף במתן שירותים בנושאים אלה הוא נחישות רבה.

באילו מקרים נחוצים במיוחד שירותי עורך דין צוואה בירושלים?

* חשש לסכסוך במשפחה – חז"ל אבחנו נכון שמרבה נכסים מרבה דאגה, ואחת הדאגות העיקריות של כל אדם היא מפני סכסוך במשפחה אחרי מותו, בגלל חילוקי דעות סביב הצוואה. עורך דין מומחה לצוואות בירושלים, בזכות הניסיון רחב ההיקף שלו, מסייע לכל אדם שעורך צוואה ובמיוחד צוואה פרימיום, לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר גם בהיבט המשפחתי ולא "רק" מבחינה משפטית.

* חשש מפני התנגדות לצוואה – החוק מתיר לכל אדם את האפשרות להגיש התנגדות לצו קיום צוואה. אופציה נוספת היא בקשה לביטול צוואה. אדם שרוצה לדעת בוודאות שרצונו יכובד במלואו באופן הרמטי, חייב לעגן אותו במסמך תקין לחלוטין ובניסוחים חד משמעיים ברורים.

* חשש מפני השפעה אסורה – מקרה אחר שבו נחוץ הידע המקצועי של עורך דין בתחום דיני הצוואות הוא כשישנה צוואה שמקפחת אדם, והוא חושש כי היא נכתבה תחת לחץ לא הוגן או השפעה אסורה. במקרה כזה עורך הדין בוחן בקפידה את הנסיבות, וכשיש היתכנות לביטולה של הצוואה הוא פועל בכל הכלים המשפטיים הרלוונטיים.

התאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל מקרה

מרכיב מהותי בכל שירות של עורך דין צוואה בירושלים הוא התאמה מושלמת לנסיבות הספציפיות. לכל משפחה מאפיינים אחרים, ולכן עריכת צוואה נשענת על מנגנונים ייחודיים לה ובלא מעט מקרים על חשיבה יצירתית ומחוץ לקופסה. משרד עו"ד איתמר ארנסט מציע ליווי צמוד, ייעוץ על בסיס יושרה מלאה וכן ייצוג נחוש בכל הליך משפטי כשנוצר בכך צורך.

עורך דין צוואה בירושלים
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support