052-6070779

עורך דין ירושה אשדוד

עורך דין ירושה אשדוד

אחת הסדרות המדוברות ביותר בשנים האחרונות היא "יורשים". הסדרה, שמתארת קרבות ירושה בין אחים ומקורבים, מגוללת סיפור נפוץ מאוד – וגם במציאות יש ביקוש נרחב לשירותיו של עורך דין ירושה אשדוד. למעשה בכל מקרה שבו הזכויות שלכם עלולות להיות מקופחות, מומלץ לפנות מיד לאיש מקצוע מתאים. צוואות וירושות הוא אחד מתחומי המומחיות של משרד עו"ד איתמר ארנסט, ובהתאם הוא מושיט סיוע משמעותי במיוחד לכל לקוח ולקוחה.

באילו מצבים מסייע עורך דין ירושה אשדוד?

* מתגלית צוואה – צו ירושה ניתן כשאין צוואה. אם מתגלית צוואה, היא גוברת על דיני הירושה, ולכן במקרה כזה תוגש בקשת התנגדות למתן צו ירושה (או ביטול צו ירושה שכבר הוצא).

* ניסיון לנשל יורש – גם במקרה כזה ההליך המשפטי הרלוונטי הוא התנגדות למתן צו הירושה.

* חשד להפעלת לחץ מצד מטפל או מטפלת – כשישנה צוואה שמעבירה את כל נכסי המנוח/ה למטפל או מטפלת, והמשפחה חושדת כי הופעל לחץ אסור, ניתן להגיש התנגדות לצו קיום הצוואה ולדרוש במקומה צו ירושה שיחלק את העיזבון בין היורשים על-פי דין, כלומר קרובי המשפחה.

* רצון לחלק ירושה בהתאם להסכמות בין היורשים – גם כשישנה צוואה תקפה וגם כשהעיזבון מחולק על-פי דיני ירושה, רשאים היורשים להגיע ביניהם להסכמות משלהם. במקרה כזה נדרשת הגעה להסכם שעליו חותמים כל המוטבים, על-מנת שאפשר יהיה לגבור על הצוואה ו/או על דיני הירושה.

מוניטין מרשים שנבנה במשך למעלה מ-40 שנים

משרד עו"ד ארנסט הוקם עוד בשנת 1979, ובמשך למעלה מ-40 שנה סייע לאינספור בני אדם שנקלעו למצוקה משפטית ומשפחתית סביב ענייני ירושה. את המשרד מוביל כיום עו"ד איתמר ארנסט, בנו של מייסד המשרד דוד ז"ל. המוניטין המרשים שנבנה לאורך עשרות שנות פעילות ענפה ומוצלחת מייצר אצל עורכי הדין במשרד מחויבות מוחלטת לכל אדם שפונה לעזרה. בהתאם זוהי הכתובת הנכונה לכל מי שזקוק או זקוקה לשירותי עורך דין ירושה אשדוד, בין אם לצורך קבלת ייעוץ, בין אם לקבלת סיוע בהגשת בקשה כזו או אחרת לרשם הירושות ובין אם לטובת ייצוג נחוש בפני בית משפט.

עורך דין ירושה אשדוד
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support