052-6070779

עורך דין בן ממשיך

עורך דין בן ממשיך

מושב הוא מסגרת התיישבות ייחודית, שמצד אחד מספקת רמת חיים גבוהה ומצד שני כרוכה גם במורכבות, ובפרט בהיבט המשפחתי. אחד הגורמים הנפוצים לתסבוכות הוא שעל-פי חוק, משק חקלאי במושב לא נמצא בבעלות האנשים שחיים במקום ומעבדים את הקרקע, והם מוגדרים כ"ברי רשות" בלבד. בהתאם מוטלות עליהם מגבלות שונות, ובפרט דורש החוק כי במקרה של מוות של "בר רשות", המשק והקרקע יועברו לאדם אחד בלבד, גם אם יש מספר ילדים. סוגיית הבן הממשיך מחייבת שיקול דעת מעמיק והתנהלות מושכלת מול גורמים שונים (האגודה השיתופית, רמ"י, הסוכנות היהודית). במקרים רבים נכנסים לתמונה אינטרסים שונים וגם הרקע המשפחתי לאורך שנים רבות ומידת ההשקעה של כל אחד מהמעורבים במשק, ולכן גם עבור עורך דין בן ממשיך הוא סוגיה סבוכה אשר מצריכה בקיאות ייחודית. במשרד עו"ד איתמר ארנסט מטפלים בנושאים אלה על סמך ניסיון רלוונטי נרחב וברגישות המתבקשת.

השירותים השונים שמעניק עורך דין בן ממשיך

* ייעוץ מקצועי – ייעוץ שמטרתו לאפשר את העברת המשק החקלאי באופן יעיל ומבלי שייווצר קרע במשפחה.

* ליווי צמוד – בהתנהלות מול רמ"י על-מנת ליישם את הבחירה בבן הממשיך ללא עיכובים מיותרים.

* סיוע בעריכת צוואה – שתסדיר את נושא הבן הממשיך ותוודא שגם זכויות בני המשפחה האחרים לא מקופחות.

* גישור – במקרים שבהם ישנו חשש לסכסוך משפחתי, מומלץ לעבור הליך גישור במטרה ליצור הסכם בין כל הצדדים כך שכולם יהיו מרוצים.

* ייצוג בבית משפט – למשל, במטרה להביא לביטול מינוי הבן הממשיך, ובכל מקרה אחר שבו זכויותיו של אדם עלולות להיפגע ורק ערכאה שיפוטית מתאימה יכולה להגן עליהן.

בקיאות מקצועית מעמיקה

כאמור גם עבור עורך דין בן ממשיך עשוי להוות סוגיה מורכבת, ולכן רק אנשי מקצוע שכבר השלימו בהצלחה טיפול במקרים דומים יכולים להבטיח – וגם לקיים – פתרון מיטבי בכל מצב. המומחיות של משרד עו"ד איתמר ארנסט בנושא הבן הממשיך היא תוצר של שנות פעילות רבות במגוון רחב של מושבים בדרום הארץ, תוך התייחסות מעמיקה לכל פרט, הסתמכות על הפסיקות העדכניות הרלוונטיות ובמידת הצורך גם חשיבה מחוץ לקופסה במטרה ליצור פתרונות מיטביים.

 

 

עורך דין בן ממשיך
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support