052-6070779

עורך דין סכסוכי ירושה

עורך דין סכסוכי ירושה

ירושה עשויה להיות בסיס לרווחה כלכלית משמעותית, אבל גם לסכסוך ממושך וקרע בין אנשים שקודם לכן אהבו זה את זה. בהתאם מומלץ להסתייע באיש מקצוע מתאים ובכלים המשפטיים הרלוונטיים – בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה נפתרים באופן מיטבי ובזמן קצר. זהו אחד מתחומי המומחיות של משרד עו"ד איתמר ארנסט, אשר מביא לידי ביטוי גם חשיבה מחוץ לקופסה וגם בקיאות מקצועית מעמיקה.

איך אפשר לפתור בעזרת עורך דין סכסוכי ירושה?

* להקדים תרופה למכה – הפתרון היעיל ביותר עבור רוב הבעיות הוא למנוע מהן להיווצר מלכתחילה. במקרה של סכסוכי ירושה, הגורמים האפשריים הם היעדר צוואה או צוואה שלא לוקחת בחשבון את המרקם המשפחתי הרגיש. עריכת צוואה באמצעות עורך דין, שכמובן מספק ייעוץ מקיף לגבי כל השיקולים הרלוונטיים, מצמצמת את הסיכון.

* לגשר בין היורשים המסוכסכים ביניהם – הסכם בין יורשים מאפשר לפתור סכסוך שכבר נוצר בדרך יעילה. במקרים אלה היכולת החשובה ביותר של עורך הדין היא יצירתיות שתוביל למצב של Win-Win כך שלכל היורשים יהיה אינטרס לחתום על ההסכם ולסיים את הסכסוך.

* לפנות לבית המשפט – יש גם מצבים שבהם רק תביעה תוביל לפתרון הרצוי, כלומר כזה שלא יקפח את האינטרסים של אף יורש. עו"ד מיומן יגיש בקשה לביטול צו קיום צוואה, נגד הוצאת צו ירושה, וכו'. במקרים אלה נדרשת בקשה מנומקת היטב, ועוד מרכיב הכרחי בשירות הוא ייצוג נחוש של הלקוחות מול השופט או השופטת.

פתרון מדויק בהתאמה מלאה לנסיבות הספציפיות

משרד עו"ד איתמר ארנסט אמון על טיפול מקצועי בתחום הצוואות והירושות תוך הקפדה על מתן יחס אישי וקשב מלא לכל אדם אשר פונה לעזרה. חשוב להדגיש כי לאחר פנייה אל עורך דין סכסוכי ירושה עלולים להחמיר בשלב ראשון בדרך לפתרון, ועל כן נדרשת גם פעולה מדויקת ונחושה. משרד עו"ד ארנסט הוקם בשנת 1979 ע"י עוה"ד דוד ארנסט ז"ל, וכיום מוביל אותו בנו, איתמר, ברוח אותם ערכים שאפיינו את המשרד לאורך כל שנות פעילותו: יושרה, שקיפות, הגינות ומקצועיות ללא פשרות.

עורך דין סכסוכי ירושה
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support