052-6070779

12

עו"ד ומגשר איתמר ארנסט

יש לי תארים שאספתי לאורך הדרך, המצביעים על שנות השכלה רבות בהם השקעתי והתמקצעתי. עם זאת מעבר לחיי האקדמאים, גדלתי בירושלים למשפחה מיוחדת ואוהבת. לאבא עולה מאנגליה, עורך דין במקצועו שיותר מכל היה מנטור אישי ובן אדם מיוחד. לאמא ילידת הארץ שתמכה ודחפה להצלחה בחיי החברתיים והמקצועיים. פיתחתי לעצמי תחביבים רבים, הרביתי לטייל ולהכיר את הארץ והעולם. לצבא התגייסתי עם מוטיבציה גבוהה לשרת את העם והארץ ולכן הייתי גאה לחבוש את הכומתה האדומה ולקפוץ ממטוס בגובה 900 רגל.

מאז שהכרתי את אשתי היקרה והקמנו יחד משפחה, מסע חיי קיבל תפנית מעניינת, והבנתי לעומק את משמעות האחריות.

עם השנים הגיעה הדאגה שהתווספה לאחריות. תחושות אלו מלוות אותי ומובילות אותי בחיי האישיים והמקצועיים לקבלת החלטות בנוגע להווה וביחס לעתיד.

חלק מתחושת האחריות נוגעת בנימי נפשנו, ומחייבת אותנו להתייחס ברצינות גם למקרי קיצון וליום בו נסיים את תפקידנו בעולם. כדי להתמודד עם מצבים אלו לפי רצוננו, מוטב להסדיר את העניינים החשובים לנו בצוואה. ישנם דרכים רבות לבצע זאת, ומומלץ להגיע לפגישת יעוץ בכדי לתכנן מהי הדרך הנכונה ביותר עבורכם.

רשימת התארים…

תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ציבורית, אוניברסיטת בר אילן (2005)

תואר במשפטים, הקריה האקדמית אונו (2008)

רישיון לעריכת דין משנת 2009

מגשר מוסמך משנת 2009

תואר שני בחינוך 2017

מוסמך משרד המשפטים האפוטרופוס הכללי לעריכת ייפוי כח מתמשך ומסמך הבעת רצון

מתמחה בדיני משפחה, במיוחד בעריכת צוואות ובקשות לקיום צווי ירושה וצווי קיום צוואה.

12
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support